Capitolul 27

Articolul de anul acesta îl scriu din mașină. A rămas toată strada fără curent și eu stau un pic în mașină ca să îmi încarc telefonul. Și în pauza asta a mea, mică, primesc un mesaj de la o prietenă. Cu un gând pe care l-a avut pentru mine. Și ce credeți? A fost exact ce voia Domnul să îmi transmită. Și dintr-o dată am realizat, cum iar am “aruncat blogul în dulap” și l-am uitat. Nu mi-am făcut timp anul acesta, de ziua mea să scriu articolul. Am revenit după 3 zile, cu întârziere, dar trebuie să îl scriu.

Capitolul 27. Ce frumos. Ce Har. Ce mult mă iubește Domnul. Ce mult m-a schimbat El, m-a maturizat, m-a crescut. Uneori nu știu ce se întâmplă cu mine..când m-am schimbat? Când am învățat să tac, când chiar trebuia să fac asta? Când am învățat să nu mai plâng noaptea când toți dorm, că unii m-au rănit? Când am înțeles că trebuie să mă bucur de ai mei cei mai dragi pe care Domnul mi i-a dat și trebuie să mă dedic lor în totalitate? Când am ajuns la concluzia că nu poți să fii prieten cu toți și nu trebuie să te schimbi pentru nimeni? Când am învățat să închid urechile și ochii la comentariile răutăcioase din jur?

Prin tot ce am trecut, prin toate luptele, din care nu am crezut că ies și doar Domnul m-a scos, prin toate acestea, realizez acum că Domnul m-a crescut. Doare șlefuirea, sigur știți. Doare dezamăgirea, căderea, durerea, rana, dar când te uiți la cicatrici, știi că Domnul a cusut, a vindecat și a pus balsam. Cicatrici pe corp deja am câteva și îmi amintesc toate cum Domnul nu m-a lăsat, ci mi-a dat viață. Ce har! Cicatricile din inimă nu le văd, dar le simt uneori. Nu mai dor, pentru că acelea le-a văzut Domnul și le-a vindecat într-un mod miraculos. Ce har!

Tatăl meu, mulțumesc pentru acești 27 de ani atât de binecuvântați și frumoși! Mulțumesc că m-ai vindecat și m-ai ridicat și nu ai uitat nicio clipă de mine. Mulțumesc pentru toți cei dragi care mă iubesc și mă susțin. Mulțumesc pentru fiecare rază de soare, fiecare floare, fiecare detaliu mic care știi cel mai bine că mă lasă fără cuvinte. Mulțumesc pentru Domnul Isus! Mulțumesc pentru Duhul Tău cel Sfânt! Mulțumesc!

Te rog, Tată să fii cu mine și în continuare. Să mă crești, să mă ajuți să înțeleg planul Tău perfect și să mă încred în TOTALITATE în Tine!

Poză: Pinterest

Leave a comment