Am revenit..

Ce mult a trecut, de când nu am mai fost pe aici..să scriu, să pun pe foaie toate gândurile mele de toate zilele, să mă descarc, să râd și să plâng..ce mult a trecut..

Dar am revenit.

Îmi era dor, ca întotdeauna. Dar nu îmi place să vin aici doar pentru prezență și atât. Vreau să vin când simt cu adevărat că trebuie să fiu aici.

A trecut aproape un an, în care s-au întâmplat atât de multe, dar în toate, în absolut toate am văzut mâna Domnului și rămân încredințată că viața trăită alături de El e cea mai frumoasă.

Nu știu de unde să încep și cu ce să închei, pentru că am învățat atât de multe în tot acest timp..

Am învățat că în viață sunt așa frumoase zilele cu soare și atât de benefice cele cu nori. Dor așa tare uneori, dar după ce trec norii și apare soarele, înțelegi că Domnul a vrut să te mai crească un pic.

Am pășit în noul an plină de recunoștință că Domnul a fost mereu de partea noastră și a deschis uși pline de binecuvântări. Pășim încrezători în continuare știind că El ne ține de mână, indiferent că uneori vremea arată soare, ploaie sau furtună. Suntem în barcă cu El și totul e sub control.

Îți mulțumesc încă odată, Tată că ești mereu aici!

Te rugăm, rămâi mereu aici.

(Privind imaginea de mai sus, am înțeles că uneori trebuie să pui pe pauză toate evenimentele zilnice și să asculți, în liniște ce vrea Domnul să îți vorbească. Stai liniștit, acolo pe bancă în armonia vântului și a mării și ascultă și învață..)

Ajută-ne Tată!

Amin!

Imagine: Pinterest

Leave a comment