Emily-capitolul 5

Astăzi, eram afară și am realizat că se termină luna Mai și eu încă nu am scris articolul de anul acesta pentru Emily. Dar m-am oprit din orice activitate și cu muzica naturală a frunzelor, păsărilor și copiilor pe fundal, m-am pus pe scris.

Emily, fetița noastră cu păr de aur. Emily, minunea care ai apărut în luna preferata a lui tati și mami. Emily care iubești muzica(tocmai fredonează ceva), care iubești să râzi, să te joci, să te îmbraci în roz, să îți faci singură codițe, să colorezi și să îmi aduci în fiecare zi după grădi un desen special pentru mine.

Emily, eram așa tânără când am aflat că sunt însărcinată cu tine, dar și eu și tati ne-am bucurat mult. Am mulțumit Domnului din prima zi când am aflat că vei face parte din familia noastră. Sincer, nu știu când au trecut așa repede 5 ani, dar mă uit la tine, iubita mea și realizez ce frumusețe a așezat Dumnezeu în tine. Îi mulțumesc Lui pentru tine. Pentru tot ce a creat El așa minunat în tine și cu tine. Îi mulțumesc Lui că a hotărât ca noi doi să îți fim părinți și să te creștem frumos.

Emily, să crești mare, mare, mare, în ani mulți, în înțelepciune multă, în ascultare, în iubire, în credință și în tot ce a pregătit Dumnezeu mai bun și mai frumos pentru tine.

Emily, la mulți mulți muuuuuuuuulți ani binecuvântați de Domnul!

Domnul nostru, îți mulțumim pentru ea. Pentru că de la ea învățam să iubim, să iertăm, să ascultăm, să luptăm, să nu renunțăm, să fim mai buni și mai pocăiți. Te rugăm pe Tine, Tată să o ocrotești pe Emily, să o ții în brațul Tău și să Îi fii mereu alături. Doamne bun, Te rugăm să ne ajuți să fim părinți înțelepți, buni și să ne bucurăm împreună de ea până când vom deveni bunicii și străbunicii copiilor ei.

La mulți ani, Emily!💝

Fotografie: Pinterest

Leave a comment